Livet med Elton och Elda, ett stort äventyr med så mycket lycka.

måndag 29 mars 2010

Nu vet jag.....

....att min älskade huligan växer så det knakar :-) Idag är hon vägd på en riktig våg, 11 veckor gammal 8,1 kg "tung" och alldeles för stora tassar. Mattes stora tjej :-) Idag har vi även miljötränat lite i stan (nödvändigt för en "lantis" valp). Vi har promenerat på gågatan i stan, mött en massa människor, Elda verkar tro att hon känner alla:-) Vi mötte allt från barnvagnar, människor med kryckor, rullstolar och resväska på hjul så det var en bra promenad med mycket intryck men Elda tar det mesta med ro. Mattes fina tjej. *stolt* Vi avslutade trippen med att hälsa på Eltons dagis och hämta Elton och det var någon(läs Elda) som blev väldigt lycklig när "storebror" kommer stormande fram till oss och är så glad att se oss, vilka raringar, man blir alldeles varm i hjärtat.

1 kommentar:

  1. Härligt! Det är gott "eskimåblod" i henne. :)

    Jag håller på att läsa i kapp mig här - har varit frånvarande på mer än ett sätt ett tag *suck* - men jag ska med glädje läsa resten.
    Men jag skickar en puss i varje meddelande, för säkerhets skull. ;)

    *PUZZZ*

    SvaraRadera