Livet med Elton och Elda, ett stort äventyr med så mycket lycka.

fredag 5 mars 2010

Efter så lång väntan.....

....så är det snart äntligen dags. Nu är det bara en endaste helg, två dagar, sen kommer vår nya stjärna, på måndag ska vi äntligen hämta hem vår älskade Elda. Det känns som att jag har väntat så länge på henne men det har varit värt varje sekund och på något sätt har ändå väntan gått fort. Jag skulle inte vilja varit utan den heller, det är en form av planeringsfas det också, att få vänta, planera, längta och så är hon plötsligt här. :-)

Nu väntar en intensiv, men härligt underbar tid men samtidigt jobbig, valpar är jobbiga ibland, de flesta i alla fall!(Men såklart inte min Elda!*ler*) Än finns det inte så mycket att skriva om men framöver ska jag försöka hålla er som är intresserade av att följa Elda, uppdaterade, med vad vi har för oss. Jag har aldrig haft en blogg förut men jag ska göra ett försök så får vi väl se hur det går, ni får ha tålamod med mig om det inte blir perfekt. Vi hörs igen, tills dess, ha det gott.

5 kommentarer:

  1. Den 23 mars får jag äntligen träffa detta lilla under! Ska bli underbart att få komma hem och träffa familjen. Saknar Elton varje dag, så vi ska verkligen ta igen lite tid vi två. Vi har verkligen följt Eldas resa från noll. Så häftigt! Från Castor och Lovas dejtande, ultraljud, födsel och de första månaderna. Kommer aldrig glömma alla hjärtans dag, den bästa alla hjärtans dag jag någonsin haft. Då pappa och du EB ringde och sa vem som skulle flytta hem till er! Kunde inte bli bättre! Min önskan gick i uppfyllelse. Världens finaste lilla tjej! Ska bli kul att följa era framsteg, och denna blogg underlättar verkligen det. Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej! Åh, vad glad jag blir att du tänker blogga om den lilla röda och hennes russel-brorsa. Det blir ju så mycket lättare för gudmor att följa med då. :)
    Jag förstår att ni ser fram emot att hämta hem henne. Det skulle jag också gjort. ;)
    Pussa en massa på henne från mig också.

    Kram Agnetha & morbror Bucks

    SvaraRadera
  3. Lisa med Muffin &Röja6 mars 2010 kl. 10:35

    Hej!
    Vad kul att du ska blogga om era äventyr! Jättefina foton redan på hus och hundar:) Räkna med besök snart, måste ju få lära känna Röjas framtida träningkompis! Förstår att ni längtar till måndag nu...

    SvaraRadera
  4. Erika och Ribe6 mars 2010 kl. 15:21

    Jättefin blogg! Ribe och jag längtar också efter att få träffa Elda :).

    SvaraRadera
  5. Vad spännande Eva-Britt. Kommer absolut att följa din blogg ofta. Har ju träffat din skönhet och tycker hon är fantastisk. Om fyra veckor är det förhoppningsvis min tur med små guldklimpar i lådan. Lycka till med lilla Elda. Ett passande namn. Mvh Anki /Arelidsaussie

    SvaraRadera