Livet med Elton och Elda, ett stort äventyr med så mycket lycka.

onsdag 25 augusti 2010

Lyckorus

Just nu går jag i ett rus, ett lyckorus, är så stolt över min lilla tjej. Idag började vår lydnadskurs, vi ska gå en tävlings lk1 och det var så kul. Visst är vi inte klara i alla momenten än men det går enligt min plan och det fick jag idag ytterligare bevis för, vilken fantastisk tjej jag har. Vår instruktör gav oss beröm över hur bra jag jobbat/de med henne, vi har en bra kontakt och då pratar vi även om attityd och viljan över att jobba ihop. Jag är så stolt över min älskade lilla tjej, vilken skatt hon är och vad jag njuter av varje stund tillsammans, vi har så kul, :-) och det här tänker jag suga på ett tag. Jag är fullt medveten om att redan imorgon är det en annan dag och alla dagar kan inte vara så bra som den här men vad gör väl det om man får uppleva en sån här ibland, när allt bara flyter. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar