Livet med Elton och Elda, ett stort äventyr med så mycket lycka.

lördag 25 juni 2011

Min vackra

Midsommardagsspår är inte fy skam och det blev ett riktigt bra :-) La ett spår på vallen hemma med tre apporter men vad händer, under liggtiden kommer det värsta störtskuren, den extra svårigheten hade jag inte räknat med. när regnet försvann så kom solen tillbaka och planen var då att vi testar spåret men avbryter om det inte verkar fungera men det gjorde det, fungerade alltså. Hon gick fint, tog pinnarna och vinklarna super så jag, jag är jättenöjd över mina fina tjej, tycker vi börjar få en riktigt bra känsla på spåret nu även om vi förstås inte har gjort så många riktigt långa men det är så kul :-), en riktigt härlig midsommardag blev det.

Vackra bilder på fina tjejen har det också blivit, Hanna har förevigat den vackra rödluvan, min fina :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar