Livet med Elton och Elda, ett stort äventyr med så mycket lycka.

tisdag 11 januari 2011

Operorna 1år idag - hurra

Så har det gått ett år sedan dagen när det efterlängtade telefonsamtalet kom, nu är dom här, vi har en liten valp till dig = lycka <3 <3, den dagen glömmer jag aldrig! Grattis alla små operor på 1-års dagen, ni är för ljuvliga allihopa.


Elda har firat med några nya leksaker (för hon hade ju inga förut!). Elda älskar gosedjur, helst att "plocka" dom så det ser ofta ut som om det har snöat hemma hos oss! :-) Idag blev det en and som kan låta, en gris (tror jag det ska föreställa), en liten knutboll och en grön grodboll, de två sistnämnda ska vara till träning så dom fick man inte leka med obegränsat, dom håller jag på lite. :-)

Såklart blev det en snaskig middag och några oxöron, hmm, det blev två eftersom hon även tog det Elton lämnade. Nu sover min prinsessa, det är jobbigt att fylla år OCH att besöka veterinären, vi har även hunnit med en vaccinationsspruta idag men det gick så fint(det var ju en trevlig present matte!) så nu är det gjort för ett tag framåt.
Grattis min vackra prinsessa, finaste tjejen. Elda sitter "fint".

Älskade Chess Player La Bohéme, finaste Elda 1 år idag, Hurra, hurra, hurra!







2 kommentarer:

  1. Agnetha och Bucks11 januari 2011 kl. 23:42

    Stort GRATTIS, finaste lilla Elda!!!
    Inte klokt hur fort tiden går. :o
    Men för mig kommer du alltid att vara en liten valp. ;)

    Kramar från gudmor och morbror.

    SvaraRadera
  2. Mamma Lova tycker att det var en fin present att få gå till veterinären - tror hon gärna önskar det till 6 års dagen i mars. För hos veterinären får man GODIS!!!!

    SvaraRadera