Livet med Elton och Elda, ett stort äventyr med så mycket lycka.

måndag 13 december 2010

Hästbajs träning

Idag har Elda och jag provat på att träna i ridhus, en utmaning för någon som gillar hästbajs och då är det inte mig vi pratar om! :-) Det gick faktiskt över förväntan, platsliggningen som jag trodde skulle vara värst gick bra även om Elda inte gillade att ligga med hakan i backen i spånet, det syntes. Det blev även lite träning med nya hundar så det var perfekt, speciellt vid platsliggningen. Jag är nöjd med dagens pass, även om hon försökte smyga ner lite hästbajs när jag tittade bort för ett ögonblick. *skratt* Jag ville vilket fall ha lite ridhusvana för oss då alla tävlingar i januari är i ridhus och då vill man ju få någon förvarning om hur det funkar, jag är nöjd, go for it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar